Podobně jako klasické firmy, i osoby samostatně výdělečně činné, jako jsou například elektrikáři, bojují o své místo na trhu. K tomu, aby uspěli, potřebují v první řadě zákazníky, ideálně aby jich bylo stále více.
Právě elektrikáři mají ten problém, že rozvody se obvykle neporouchají příliš často. Takže i když s nimi budou jejich stávající zákazníci spokojeni a zavolají je, když se jim příště něco porouchá, může mezi tím uplynout dlouhá doba. Proto jsou stále noví zákazníci velmi důležití.
Aby nás však mohli zavolat, je nutné, aby o nás nejprve věděli. K tomu nám mohou posloužit moderní technologie, v tomto případě internetové stránky. Příkladem mohou být či . Co by ale měly obsahovat, aby byly úspěšné v přilákání nových zákazníků?
Předně by mělo být hned jasné, že jde o elektrikáře. Ideální je, pokud se tato skutečnost objeví i v samotném názvu domény, jako je tomu u uvedených příkladů. Tak potenciální zákazník, který třeba někde uvidí odkaz, hned pozná, o co se jedná.
Dále je dobré, pokud hned na úvodní stránce najde základní informace, například v jaké oblasti daný člověk své služby poskytuje. Asi těžko by totiž elektrikář z Aše dojel k zákazníkovi například do Zlína. To by se rozhodně nevyplatilo ani jednomu, zvlášť když vezmeme v úvahu, že většina těchto volání je poměrně akutních.
Na webových stránkách by neměl chybět ani kontakt, a to jak telefonní, tak e-mail. Dobré také je, pokud přidáte adresu, avšak je pochopitelné, že pokud jste OSVČ pracující z domova, pak se vám ji nechce uvádět. Podstatné však zde je, aby zákazníci měli alespoň dvě metody, jak vás mohou kontaktovat.
Nutný je samozřejmě také ceník, protože jednou z prvních věcí, o kterou se budou zajímat, je, kolik si za své služby účtujete. A asi nebudete chtít mít denně spoustu telefonátů, kolik si za danou práci účtujete, následované tím, že si to tedy rozmyslí.
Pokud toto dodržíte, pak se nemusíte bát, že nebudete mít zákazníky. Věřte, že se vám bude dařit podstatně lépe, než když jste je neměli.